dr Nelli Artienwicz

Skuteczna komunikacja cenowa w biurze rachunkowym

Jak wprowadzać wyższe stawki, aby nie odstraszyć klientów i skutecznie bronić cen, gdy księgowa kolegi ma taniej

Kurs online budowania zdrowego podejścia do wyceny usług oraz asertywnej komunikacji na tematy finansowe dla właścicieli biur rachunkowych, którzy chcą budować trwałe relacje z klientami, jednocześnie zwiększając swoje zyski

Pierwsza sesja pytań i odpowiedzi na żywo w tej edycji:
9 stycznia 2025, godz. 14:00

Czujesz, że Twoja praca jest warta więcej, ale uważasz, że musisz zaniżać stawki ze względu na to, jaki jest rynek i nie wiesz, jak sobie z tym poradzić?

Albo ustalasz ceny odpowiednio, ale na myśl o rozmowie na ten temat z klientem, aż Cię paraliżuje, bo on znów będzie uważał, że to za dużo, że właściwie to wciskasz enter i liczy się samo i nie wiadomo, za co on Ci tyle płaci?

Nic dziwnego, skoro do tej pory skupiała(e)ś się przede wszystkim na technicznych aspektach wyceny i rentowności biura (albo na tym, jak inni wyceniają swoje usługi), a nie na komunikowaniu wartości Twoich usług oraz na adresowaniu potrzeb klientów.

?

Dołącz do kursu 'Skuteczna komunikacja cenowa w biurze rachunkowym’, dzięki któremu  nauczysz się z odwagą i uśmiechem mówić o swoich stawkach, szanując jednocześnie potrzeby klientów

asertywność

W trakcie kursu

Odkryjesz, jakie przekonania blokują Cię przy wycenie usług i utrudniają rozmowy o wysokości honorarium. Poznasz narzędzia, by sobie z nimi poradzić

Zrozumiesz podejście i reakcje klientów, z którymi do tej pory się nie dogadywała(e)ś

Poznasz proste do wdrożenia techniki efektywnej komunikacji, które ułatwią Ci rozmowy o pieniądzach

Dowiesz się jak reagować na obiekcje klientów dotyczące ceny Twoich usług

A wszystko to - w zgodzie ze sobą, szczerze i autentycznie, bez manipulowania klientem

Ten kurs jest dla Ciebie, jeśli:

R

słyszysz, że inni właściciele kasują dwa, a nawet trzy razy tyle za ten sam zakres usług, ale w głowie Ci się nie mieści, że tak można

R

słyszysz, że masz brać więcej za usługi, ale zupełnie nie wiesz, jak tę cenę uzasadnić klientowi

R

chcesz wziąć odpowiedzialność za swoje cenniki i swoją komunikację, zamiast kopiować cenniki innych biur rachunkowych

R

zależy Ci na klientach, chcesz lepiej się z nimi rozumieć i lepiej im pomagać, ale nie nadwyrężając siebie

R

nie do końca wierzysz w wartość świadczonych usług, przez co boisz się robić podwyżki

R

ale jesteś gotowa(y) pracować nad swoją strategią, swoim nastawieniem i swoimi reakcjami

R

i zależy Ci, żeby budować relację z klientami na zasadzie win-win – gdzie ani klient nie wykorzystuje księgowego, ani księgowy nie naciąga klienta

Ten kurs nie jest dla Ciebie, jeśli:

uważasz, że prowadzenie biura rachunkowego zawsze będzie wiązać się z harówką i niskimi cenami

chcesz być dokładnie w tym samym miejscu za rok, w którym jesteś teraz

nie masz ochoty myśleć nad wyceną usług i ich komunikacją, wolisz kopiować rozwiązania z rynku, mimo że każdy właściciel BR ma inny styl komunikacji i inaczej prowadzi swoje biuro niż Ty

uważasz, że doskonalenie zawodowe własciciela biura dotyczy tylko najnowszych zmian podatkowych, a nie mindsetu, komunikacji i innych miękkich tematów

Co czeka na Ciebie w kursie?

Proces, w którym krok po kroku prowadzę Cię do zmiany mentalnej do zmiany w komunikacji

podzielony na 3 moduły i 16 lekcji, które w przemyślany i skuteczny sposób łączą ze sobą pracę nad Twoim podejściem i poczuciem wartości z pracą nad stategią i skuteczną komunikacją z klientami. Dzięki temu prowadzą Cię do budowania pewności siebie w rozmowach o pieniądzach.

wartość kursu – 2.100 zł

Dwie sesje grupowe Q&A na żywo

Dostaniesz odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania i wątpliwości związane z tematyką kursu

wartość – 1.000 zł 

Dodatkowe szkolenia MASTERCLASS

które uzupełniają główny proces i dodatkowo zupełnie zmieniają podejście do wyceny usług i rozmów z klientami na temat cen i cenników

wartość – 1.250 zł (2.500 zł w wariancie Pro)

Dodatkowe narzędzia mentalne

Prowadzone ćwiczenia mentalne w temacie biznesu i zarabiania oraz checklisty porządkujące Twoje podejście do wyceny usług i komunikacji wartości, a nawet tapety na zdrowe podejście do tematu wyceny i zarabiania

wartość – 600 zł (w wariancie Pro)

Gotowe scenariusze i ścieżki reagowania

Aby ułatwić Ci uprzejme i stanowcze reagowanie na obiekcje klientów, w kursie znajdziesz gotowe odpowiedzi i scenariusze reagowania

komunikacja cen pricing w biurze rachunkowym wycena

3 etapy procesu zmiany podejścia do cen swoich usług, prowadzenia biura i komunikacji z klientami

}

9 godzin nagrań video (11 w wariancie Pro)

Kilkadziesiąt gotowych sformułowań, jak reagować na obiekcje i zaczepki klientów związane z ceną usług

14 kluczowych zasad, które należy wziąć pod uwagę w rozmowach o pieniądzach

2 grupowe spotkania z kursantami na żywo

Po udziale w kursie Twój stosunek do wyceny usług już nigdy nie będzie taki sam:

Z

Przestaniesz stresować się rozmowami na tematy związane z wynagrodzeniem i finansami.

Z

Będziesz z pewnością siebie podnosić ceny usług, gdy uznasz to za konieczne.

Z

Zaczniesz zarabiać adekwatnie do swoich umiejętności i wykonanej pracy.

Z

Poczujesz, że pracujesz na własnych warunkach.

Nie pozwól, aby niskie ceny konkurencji ograniczały Twój sukces. Naucz się, jak komunikować wartość i zacznij budować trwałe relacje z klientami, jednocześnie zwiększając swoje zyski.

Poznaj efekty kursantów

Zestawienie wyników ankiety przeprowadzonej w pierwszym kwartale 2023 roku na grupie 35 osób. Na wykresie odpowiedź na pytanie: Jakie widzisz u siebie efekty po zakończeniu kursu?

Odkryj tajniki efektywnej komunikacji cenowej i naucz się, jak wprowadzać wyższe stawki, jednocześnie dbając o dobre relacje z klientami.

O autorce – dr Nelli Artienwicz

Zamieniam zwykłe w magiczne, a schematyczne w swobodne. Pomagam księgowym łamać kody podatkowej codzienności i wyzwalać się ze szkodliwych przekonań i nawyków.

 

Edukuję, szkolę, prowadzę, konsultuję, badam, inspiruję, syntetyzuję.
Formalnie i zawodowo – jako trenerka z obszaru rachunkowości behawioralnej, doktor nauk ekonomicznych z zakresu nauk o zarządzaniu, teoretyk i praktyk rachunkowości oraz badaczka psychologicznych aspektów pracy księgowej.
Prywatnie jako pasjonatka rozwoju osobistego i trenerka medytacji.
Biznesowo – wykorzystując tę interdyscyplinarność i znajomość codziennych bolączek pracy księgowej – pomagam księgowym porzucać bezsensowne i szkodliwe nawyki zawodowe i budować mosty do siebie samych. 

certyfikaty akredytacyjne dla prowadzenia procesów rozwojowych

lat prowadzenia szkoleń miękkich

lat w księgowości

publikacji naukowych i praktycznych

pozytywnych opinii klientów

uczestników szkoleń dla księgowych

Co o kursie mówią jego uczestnicy?

Zmądrzałam, nie rozdaję swoich usług, chyba, że tak zdecyduję. Buduję swoj biznes na własnych zasadach, wkładam w swoją pracę 100% zaangażowania, czasu i wiedzy i oczekuję za to godziwego honorarium, jakie otrzymuję 😊 nie było łatwo, ale się udało 🙏 polecam wszystkim udział 👍 warto się uczyć, zawsze od Najlepszych 💯

Monika

polecam kurs, układa pod deklem

Anna

wycena usług - opinia kursantki

Do kursu podeszłam trochę nieufnie. Chyba kupiłam z rozpaczy. Jednak lekcja po lekcji łapię się za głowę, ile rzeczy mam do zmiany w swoim podejściu, ile niepotrzebnie robię za darmo i jakie błędy popełniałam przy rozmowach z klientami o podwyżkach cen. Ten kurs to kop do zmiany. Dziękuję za inspirację do działania. Już czuję się inaczej jako księgowa i właścicielka biura i jestem pewniejsza siebie w rozmowach z klientami.

Aleksandra

Kurs naprawdę pomógł mi zrozumieć moje schematy zachowań wokół pieniądza i poprawił moje relacje z klientami.

Nie boje się ustalać cen na poziomie, na jakim powinnam. Wiedziałam to wcześniej, ale dopiero teraz pokonałam blokady. Dziękuję. Ela

Ela

Pracowałam ponad siły z marnym efektem finansowym. Nie potrafiłam rozmawiać z klientami o pieniądzach, bałam się podwyżek, miałam poczucie niezasługiwania.

Jeśli chodzi o kurs, to jestem pod wrażeniem poziomu wiedzy i umiejętności prowadzącej i efektów. Nie miałam pojęcia o swoich blokadach, tzn skąd się brorą. 

Beata

Jestem bardzo zadowolona z tego, że trafiłam na Twoje kursy. Bardzo cenię Twoją wiedze, choć ten kurs był dla mnie trudny. Dołaczyłam, bo moim problemem było określenie ceny za za moje usługi, czy nie będzie za dużo czy za mało . 

Nie było łatwo, szczególnie trudne było dotarcie do przekonań. Ale teraz jest już ok.. Ale już nie zaniżam stawek i łatwo mi negocjować z klientami. Najbardziej przydatne dla mnie były lekcje z konkretnymi sposobami radzenia sobie z obiekcjami klientów przy rozmowach o cenie

Danuta

* Opinie pochodzą od klientów, którzy już uczestniczyli w tym kursie. Opinie są zbierane, weryfikowane i publikowane zgodnie z Regulaminem sklepu internetowego Art-n-Witch.

Przekształć swoje podejście do wyceny usług księgowych i zacznij budować zdrową komunikację cenową, która przynosi zyski.

Czas na Twój wybór

Podane ceny są cenami brutto. Faktura wystawiana jest przez podatnika podmiotowo zwolnionego z VAT.

Najniższa cena kursu w ciągu ostatnich 30 dni: 997 zł dla wariantu Standard oraz 1.997 zł dla wariantu Pro.

Buduj zdrowe relacje z klientami, oparte na klarownej komunikacji cenowej, w zgodzie ze sobą i swoimi wartościami

Co wyróżnia kursy przygotowane w ramach „Księgowej w Krainie Czarów”?

Z

Połączenie wiedzy psychologicznej, księgowej, prawnej i neuronaukowej

Unikalne połączenie wiedzy i praktyki księgowej z odkryciami psychologii, neuropsychologii, rachunkowości behawioralnej i neurofinansów

Z

Dopasowanie tematów do środowiska, w jakim pracują księgowi

Większość trenerów z zakresu umiejętności miękkich nie jest w stanie sobie nawet wyobrazić złożoności środowiska pracy księgowej i wyzwań, z jakimi na co dzień mierzą się księgowi. Kursy „Księgowej w Krainie Czarów” zawsze odpowiadają na bieżące problemy księgowego bycia i życia.

Z

Autorskie metody opracowane na podstawie wieloletniego doświadczenia praktycznego

Ścieżki szkoleniowe, na których zbudowane są kursy to oryginalne metody wyselekcjonowane i dopracowywane przez ponad 20 lat szkoleń z zakresu budowania umiejętności miękkich

Z

Przemyślany proces

Garść rad, kilka scenek asertywnej komunikacji, a nawet ankiety i czeklisty, jak postępować w pracy księgowej nie wystarczą, żeby gruntownie zmienić swoje reagowanie i poprawić jakość pracy. Tu potrzebny jest PROCES prowadzący do celu. Ten proces i zaangażowanie w niego dają oczekwiane rezultaty.

Z

Angażujące ćwiczenia

Solidna praktyka jest podstawą każdego kursu. Wszystkie ćwiczenia zmieniają perspektywę oraz uczą proaktywnych postaw i zachowań

Z

Rzetelna wiedza

Wiedza przekazywana w kursie to wiedza sprawdzona, poparta badaniami naukowymi, a także poparta doświadczeniem autorki i osób, które już przeszły tę drogę i mają wymierne efekty.

Marzy Ci się swoboda w rozmowach z klientami o Twoich cenach i cenniku?

Masz dość zaniżania stawek z obawy o utratę klientów?

Czujesz, że Twoja praca jest warta o wiele więcej, niż to, co zarabiasz?

Pragniesz nauczyć się z lekkością bronić swoich cen i tak uzasadniać podwyżki, żeby klient docenił Twoje usługi?

?

„Komunikacja cen w biurze rachunkowym” to kurs stworzony przez profesjonalistkę z branży rachunkowości, która doskonale rozumie wyzwania, jakie stawia przed Tobą rynek.

FAQ

Czy jak prowadzę jednoosobowe biuro, to jest w ogóle sens dołączać?

Zdecydowanie tak! Kurs jest przede wszystkim przeznaczony dla właścicieli mikro i małych biur rachunkowych, którzy widzą, że dookola nich pełno rekinów biznesu i czują sie bezradni wobec zastrzeżeń klienta, że w banku albo innym biurze jest 2x taniej

Brałam udział już w kilku szkoleniach z komunikacji i mi to nie pomogło. Czy ten kurs na pewno zadziała?

Brałaś udział w procesach zmiany czy w pogadankach na temat komunikacji albo bezpłatnych prelekcjach?

Bo to zasadnicza różnica! Ja Cię przeprowadzam przez proces zmiany. U mnie nie gromadzisz wiedzy, tylko uczysz się wykorzystywać przydatne narzędzia rozwojowe i zmieniać swoje podejście. Robisz konkretne ćwiczenia i wprowadzasz od razu w życie konkretne wskazówki, dostosowane do potrzeb księgowych.

O co chodzi w tej sesji audytu?

Sesja audytu Twojej strony internetowej i profili społecznościowych zwiazanych z prowadzonym biurem rachunkowym dotyczy ich oceny pod kątem komunikacji z klientem, doświadczenia użytkownika (user experience) oraz psychologii sprzedaży. Przeanalizuję:

  • Twoje treści na stronie,
  • spójność wizualną komunikacji oraz
  • efektywność Twoich kanałów pod katem budowania relacji z klientem i przekazywania wartości. 
Kiedy są sesje na żywo?

Najbliższa grupowa sesja na żywo odbędzie się 9 stycznia o godz. 14:00 na Clickmeeting. Spotkanie będzie nagrane. Do tego czasu dobrze, byś zapoznał(a) się z materiałami kursowymi, przynajmniej z całym głównym kursem i żebyś był(a) juz po przerobieniu ćwiczeń z workbooka.

W tej chwili otrzymujesz też dostęp do nagrania dwóch wcześniejszych sesji – inicjującej oraz pytań i odpowiedzi z wiosny 2024 r.

Kolejna sesja odbędzie się w kwietniu 2025.

Czy możesz zdradzić, o czym są poszczególne lekcje w kursie?

Oczywiście. Cały proces Twojej transformacji jest podzielony na następujące etapy:

Moduł 1 – Twój finansowy mindset

1. Strategie podejścia do zarabiania
2. Mentalność biedy vs mentalność dostatku – jak świadomość kształtuje byt
3. Identyfikacja blokad w obszarze pieniądza
4. Sprawdzone sposoby na pokonywanie blokad finansowych
5. Wartość twojej pracy a poczucie wartości osobistej

Moduł 2 – Twój finansowy kompas i wycena usług

6. Pieniądze lubią porządek
7. Klarowność pożądanych zasobów i sposobów ich pozyskiwania
8. Zasada wartości godziwej – rzetelna wycena Twojej pracy

Moduł 3 – Od głowy do rozmowy

9. Co ma asertywność do pieniędzy
10. Etyczna i autentyczna sprzedaż usług przez księgowych
11. Jaka rozmowa sprzedaje?
12. Zasady rozmów o pieniądzach – komunikowania honorarium i podwyżki cen
13. Style komunikacji i style interpersonalne
14. „Księgowa kolegi ma połowę taniej” – jak argumentować podwyżki w zależności od stylu rozmówcy
15. Przykłady asertywnych rozmów o pieniądzach [zmiana ceny, zmiana cennika, odmowa świadczenia usług za darmo]
16. Jak pisać maile w sprawie podwyżki cen usług

Jak uzyskam dostęp do kursu?

Po zakupie otrzymujesz link do platformy, na której znajdziesz wszystkie materiały kursu i dostęp do bonusów. Dodatkowo Twój adres e-mail zostanie dodany do listy kursantów, dzięki czemu co jakiś czas otrzymasz maila mobilizującego Cię do pracy nad sobą oraz info o sesjach mentoringowych z kursantami.

Czy otrzymam fakturę?

Tak. Po uiszczeniu płatności faktura zostanie wystawiona automatycznie i przesłana na Twoje konto. W każdej chwili będziesz mogła ją stamtąd pobrać.

Czy mam możliwość zwrotu kursu?

Niestety nie. W przypadku zakupu treści cyfrowych – które stanowią rdzeń tego programu – prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie ma zastosowania.  Kup kurs tylko wtedy, gdy jesteś na 100% przekonana(y), że go potrzebujesz i z niego skorzystasz.

© ART-N-WITCH Nelli Artienwicz 2024  |  Polityka Prywatności |   Regulamin Sklepu